DOPRAVA A PLATBA

 

 

Objednávky zpravidla expedujeme do 5 ti pracovních dní od učinění objednávky nebo připsání peněz na náš účet. Zákazníka vždy informujeme o odeslání zboží na jeho emailovou adresu. V případě realizace objednávky v době marketingové akce nebo v jiných situacích (dovolená, adventní čas atd.) se může doba expedice prodloužit, v takovém případě Vás budeme o této skutečnosti informovat.

Zboží zasíláme na území České republiky a Slovenska.

 

I. ZPŮSOB PLATBY


ČESKÁ REPUBLIKA


BANKOVNÍM PŘEVODEM

Číslo účtu  CZK: 2000478863/2010 Fio banka, a. s.

 

Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na náš účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo faktury.

 

Česká pošta - Doporučená zásilka:                     49,- Kč

Česká pošta – Obchodní balík:                           129,- Kč

Přepravní společnost PPL:                                 109,- Kč


DOBÍRKA

Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli (Česká pošta, PPL).

Česká pošta - doporučená zásilka:                     89,- Kč

Česká pošta – Obchodní balík:                           169,- Kč

Přepravní společnost PPL:                                 149,- Kč

 

OSOBNÍ ODBĚR

Hotově nebo platební kartou – zdarma na naší prodejně "Květinářstí K" na adrese Tauferova 1041/2 (u nové Billy), Praha 9 - Kbely. Pracovní doba ve všední den je od 8:30 do 18:30 hodin, o víkendu 9:00 - 13:00 hodin.



SLOVENSKO


BANKOVNÍM PŘEVODEM

Číslo účtu  EUR: 2000478863/8330 Fio banka, a. s.


Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na náš účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo faktury.


V případě, že fakturačním objednavatelem zboží na Slovensko bude právnická osoba, která je na Slovensku plátce DPH, bude odeslané zboží a služby kupujícímu fakturovány dle §64 zák. 235/2004 sbírky o DPH bez DPH. Tato fakturace bez DPH je však podmíněna skutečností, že kupující zašle prodávajícímu elektronickou cestou na info@home-decor.cz kopii dokumentu "Osvedčenie o registracii pre daň s pridanej hodnoty".


V případě, že fakturačním objednavatelem bude fyzická osoba - občan, bude odeslané zboží a služby kupujícímu fakturovány dle §64 zák. 235/2004 sbírky o DPH i s částkou navýšenou o 21% DPH.

Přepravní společnost PPL: 10 EUR

Při nákupu nad 150 EUR poštovné zdarma! (doručení přepravcem PPL, platí pouze pro SK, a nevztahuje se na objednávky nábytku).

 

II. ZPŮSOB DORUČENÍ

Doručení zajišťuje Česká pošta nebo přepravní společnost PPL. Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, ve kterém má uvedeno podací číslo zásilky. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech.


Česká Pošta – Zásilka bývá doručována do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informování emailem. V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. Obchodní balík je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!!!

V pracovních dnech doručuje zpravidla do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 800 177 889.

Přepravní společnost PPL - Jestliže zvolíte doručení přepravní společností PPL obdržíte zásilku taktéž v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin od expedice. Na vámi uvedenou adresu přijede dodávka PPL a řidič vám balíček předá. V případě nezastižení kupujícího na adrese místa dodání zanechá přepravce oznámení a pokusí se dohodnout (např. telefonicky či jiným vhodným způsobem) s kupujícím jiný termín dodání. Společnost PPL standardně doručuje zásilky v pracovní dny od 8:00 – 18:00 hod.

V pracovních dnech doručuje zpravidla do 24 hodin od expedice. Řidiči jsou vybaveni platebními terminály, díky kterým můžete za balík zaplatit platební kartou. Vyhledání zásilky je možné ZDE (po zadání čísla zásilky), nebo na lince pro zákaznický servis +420 844 775 775.

 

III. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVCE, DORUČOVATLE


Kupující je povinen dodané zboží a doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.


Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.


Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

Doprava zajišťována Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Doprava zajišťována přepravní společností PPL: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontaktní údaje na zákaznický servis +420 844 775 775.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

V případě pomoci s reklamací či nesrovnalosti s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

 

 

ZmFjN2QwY2