NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

 

U položky je uvedeno momentálně nedostupné, kdy bude opět skladem?

Vyprodané položky opětovně objednáváme u našich dodavatelů. Většina z nich, bude opět skladem, ale může se stát, že dodavatel položku již vyřadil se své nabídky. Většina našich dodavatelů má ve své nabídce stálé zboží, které doplňuje o sortiment dle aktuální roční doby, a tyto výrobky jsou zpravidla po vyprodání vyřazeny z jeho nabídky.


Pokud je zboží momentálně nedostupné, je možné si jej rezervovat?

Ano, zboží je možné si rezervovat. Nejsnadnější způsob je zaslat nám email s žádostí o rezervaci daného produktu. Sdělíme Vám předpokládaný termín dodání. Jakmile je zboží opět skladem, přijde Vám zpráva o skladové dostupnosti a poté je zboží rezervováno po dobu 5 dní.


Co znamená statut "zboží na cestě" a kdy přijde?

Pokud je u položek uvedena dostupnost „zboží na cestě“, znamená to, že zásilka od dodavatele je na cestě k nám. Tato doba je cca. 7 – 10 dní. Toto zboží je možné si již zakoupit, ale je nutné počítat s tím, že toto zboží Vám bude doručeno později oproti naší standardní době tj. max. 5 pracovních dní od objednání.


Co znamená kategorie II. Jakost?

V kategorii „II. Jakost“ je zařazeno především skleněné zboží, které má výrobní vadu - drobné oděrky či je částečně poškrábáno, především vlivem gravírování (potiskem nápisů nebo motivů na sklo). Zboží je zcela funkční. Na tyto viditelné vady se nevztahuje reklamace.


Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Objednávky zpravidla expedujeme do 5-ti pracovních dní od učinění objednávky nebo připsání peněz na náš účet. Zákazníka vždy informujeme o odeslání zboží na jeho emailovou adresu. V případě realizace objednávky v době marketingové akce nebo v jiných situacích (dovolená, adventní čas atd.) se může doba expedice prodloužit, v takovém případě Vás budeme o této skutečnosti informovat.


Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Ano, za určitých podmínek je možné zboží vrátit. Máte ze zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů při uzavření kupní smlouvy komunikačními prostředky na dálku (tj. i po internetu). Doporučený postup jak takové zboží vracet najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „XI. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY“. Nejrychlejší způsob je kontaktovat nás telefonicky či emailem, kde Vám rádi poradíme jak postupovat.


Jaká je na zboží záruka?

Na zboží je záruka 24 měsíců. Veškeré informace o reklamaci a jejím průběhu najdete v záložce Reklamační řád zde .

 

 

 

 

NmI1N2ZiO